Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Wellicht staat deze bij onze veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan dan kunt u altijd contact met ons opnemen!

  1. Wanneer u een artikel hebt gevonden die u graag wilt bestellen kunt u deze meteen in uw winkelwagen plaatsen.
  2. Wanneer u klaar bent met winkelen, klinkt u op het winkelwagentje rechts bovenin. U krijgt dan een overzicht van uw producten te zien en hier kunt u eventueel nog wijzigingen aanbrengen.
  3. Via de knop ‘naar de kassa’ gaat u naar het bestelproces. U moet hier enkele gegevens invoeren. Wanneer u al een account heeft kunt u hier u inloggegevens invullen. U kunt er ook voor kiezen om een nieuw account aan te maken of verder te gaan zonder account. Wanneer u een account aan maakt hoeft u bij volgende bezoeken uw adresgegevens niet opnieuw in te vullen. Wanneer u verder gaat zonder account worden uw gegevens alleen gebruikt voor de betreffende bestelling en verder niet opgeslagen. Wel krijgt u een wachtwoord en gebruikersnaam toegewezen via de e-mail zodat u de status van uw bestelling kunt volgen.
  4. U wordt nu doorverwezen naar de verzendwijze, selecteer hier een gewenste wijze.
  5. Selecteer tot slot uw gewenste betaalmethode.

U kunt uw aankopen retourneren door uw bestelling te verzenden met het bijgeleverde retourformulier. Zorg ervoor dat u dit formulier zorgvuldig en volledig invult, zodat wij het retourproces zo snel mogelijk kunnen afronden. Kijk voor meer informatie bij Ruilen en Retourneren.

Al onze verkooppunten verkopen tassen uit de collectie die ook op onze webshop te vinden zijn. Helaas kan het soms voorkomen dat wij via de webshop een product niet meer op voorraad hebben staan, waardoor je deze niet meer kunt bestellen. U kunt ons dan altijd even een mail sturen zodat wij kunnen kijken hoe wij deze tas zo snel mogelijk kunnen leveren.

Het duurt gemiddeld 7 dagen voordat een pakketje terug retour komt bij ons. U kunt er dus vanuit gaan dat het bedrag binnen 14 dagen na het opsturen, terug op de rekening staat waar u mee betaalt hebt. Is het bedrag na 14 dagen nog niet terug betaald? Neem dan even contact op met onze klantenservice via info@noucha.nl en stuur een foto mee van je bewijs van retour.

Bij elke aankoop van een Noucha Bag krijgt u een informatieboekje meegeleverd. In dit boekje kunt u lezen hoe u het beste uw tas kunt onderhouden. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd een mail sturen naar info@noucha.nl.

We adviseren u eerst bij klachten en garantie te kijken zodat u al een eerste idee hebt volgens welke reglementen wij bij Noucha werken. Mocht u een klacht hebben of een vraag over garantie die hier niet tussen staat dan kunt u een email sturen naar info@noucha.nl.